Blogg Awards

Clara Blog Awards



Bästa modeblogg



Bästa fotoblogg


Bästa mammablogg


Bästa Teknik blogg


Bästa humor blogg



Bästa Kändis blogg


Bästa manliga blogg


Bästa kvinnliga blogg


Bästa bloggdesign



Bästa bloggplattform



Bästa sminkblogg


Årets blogg




Hade tänk att starta min alldeles egna lilla Blog Awards. Alltså Clara Blog Awards 2009. Tävlingen kommer att hålla på ändå fram tills 1 december då jag kommer att räkna rösterna.
Först och främst kommer ni att kunna nominera dom just NI tycker ska finnas med bland de tävlande. Det kommer ni att kunna göra fram tills den 1 april. 20 april kommer ni att få reda på vilka de utvalda tävlande är.  Sedan den 1 maj är det dax för er att börja rösta!! Sedan den 1 december som sagt är det slut röstat och då är det kvar för mig att räkna ihop rösterna och se vilka som har vunnit. Vinnarna presenteras den 20 december !


Nomineringen/Röstnigen går till såhär:
Ni skickar ett MAIL till mig och berättar vem ni vill nominera/rösta på inom de olika kategorierna. Ni får säga en i alla kategorier!

Min mailadress är:
[email protected]


(kopiera gärna listan på alla kategorier där uppifrån och skriv bloggarna under, så blir det lättare för mig att förstå)


Kommentarer som folk skriver sina röster i godkänns inte och kommer därför inte att räknas med i tävlingen!



Viktiga datum:
2 januari - allting börjar
1 april - nomineringen avslutas
20 april - De tävlande presenteras
1 maj - Röstnigen påbörjas. Kom ihåg att rösta på eran favorit inom ALLA kategorier
1 december - Röstningen avslutas
20 december - Vinnarna presenteras.





Status: Nominering - maila [email protected] och berätta vilka dina favoritbloggar är inom de olika kategorierna. OBS! Endast en i varje kategori


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0